Hodnocení bonity klienta

Předmětem této diplomové práce je charakteristika a analýza metodiky hodnotící úvěruschopnost bankovních klientů a její aplikace na příkladu výrobní společnosti. První kapitola tvoří nepostradatelný teoretický základ. Následuje kapitola zabývající se úvěrovou analýzou podnikové klientely. Třetí kapi...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Matějová, Sylvie (Autor práce)
Další autoři: Šturc, Boris, 1961- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2013
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/269545/prif_m/
Obálka
Popis
Shrnutí:Předmětem této diplomové práce je charakteristika a analýza metodiky hodnotící úvěruschopnost bankovních klientů a její aplikace na příkladu výrobní společnosti. První kapitola tvoří nepostradatelný teoretický základ. Následuje kapitola zabývající se úvěrovou analýzou podnikové klientely. Třetí kapitola uvádí přehled bankrotních a bonitních modelů používaných při hodnocení celkové situace podnikové klientely. Poslední část práce obsahuje aplikaci získaných poznatků na příkladu existující firmy, shrnutí a závěrečná doporučení. V práci je použita metoda syntézy, analýzy a komparace.
The subject of this thesis is the characterization and analysis of methodology for evaluating the creditworthiness of bank clients and its application by the example of manufacturing company. The first chapter is an indispensable theoretical basis. The following chapter is devoted to the credit analysis of corporate clientele. The third chapter provides an overview of bankruptcy and credibility models used to evaluating the overall situation of the business clientele. The last part of this thesis contains an application of obtained knowledge on the example of an existing company, summary and final recommendations. In this thesis there is used the method of synthesis, analysis and comparison.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Boris Šturc
Fyzický popis:84 l., [42]l. příl.