Inženýrskogeologická rajonizace skalních výchozů pro rozšíření D1 v okolí viaduktu ve Velkém Meziříčí

Tato práce se zabývá inženýrsko-geologickou rajónizací dálničních zářezů dálnice D1 v durbachitech třebíčského plutonu v okolí viaduktu ve Velkém Meziříčí. Mapování bylo uskutečněno v celkové délce 1300 metrů a bylo rozděleno do dvou úseků na obě strany od viaduktu. Mapovány byly skalní výchozy, na...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Charvát, Radim (Autor práce)
Další autoři: Poul, Ivan, 1981- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2012
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/357269/prif_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:Tato práce se zabývá inženýrsko-geologickou rajónizací dálničních zářezů dálnice D1 v durbachitech třebíčského plutonu v okolí viaduktu ve Velkém Meziříčí. Mapování bylo uskutečněno v celkové délce 1300 metrů a bylo rozděleno do dvou úseků na obě strany od viaduktu. Mapovány byly skalní výchozy, na kterých byly pozorovány parametry skalního masivů. Kvalita horninového masivu byla hodnocena dle RMR Bieniawskeho klasifikace. Popis a pojmenování hornin bylo stanoveno dle normy ČSN EN ISO 14689-1. Dále bylo provedeno 352 strukturních měření, která byla zakreslena do odpovídajících schémat. Na základě zjištěných dat byly zářezy rozděleny podle četnosti diskontinuit a stupně zvětrání do tří rajónů a zakresleny do mapy inženýrsko-geologického rajónování.
In this thesis we study the engineering-geological zoning of the D1 highway cuts in durbachites situated in Třebíč pluton in the surroundings of the viaduct in town Velke Mezirici. Mapping was realized in a total length of 1300 meters and dividend into two sections on both sides away from the viaduct. There were outcrops mapped on which parameters of rock massif were observed. Rock mass duality was assessed according to RMR Bieniawski classification. Description and appellation of rocks were determined according to ČSN EN ISO ČSN 14689-1. Subsequently, 352 structural measurements were realized and plotter in the corresponding diagrams. Based on the dicovered data highway cuts were dividend according to frequency of discontinuities and degree of weathering in three zones into the map of the engineering-geological zoning.
Popis jednotky:Vedoucí práce: Ivan Poul
Fyzický popis:28 l., [59] l. příl., tabulky, mapy, barev. obr.