Lenguaje de convencimiento en la prensa de prestigio española: Estrategias verbales persuasivas en el editorial de los periódicos ABC, EL País y El Mundo
Ústředním tématem disertační práce je uplatnění přesvědčovacích komunikačních strategií v publicistickém diskurzu, konkrétně v úvodníku španělských celoplošných deníků ABC, El País a El Mundo. Vycházíme ze skutečnosti, že sdělovací prostředky svým recipientům nejen přinášejí informace z nejširšího d...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Španělština |
Vydáno: |
2011
|
Témata: |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Filozofická fakulta | sklad | D-16899 | 2571205924 |