Pseudo-Telepathy Games

Cílem této disertační práce je prezentovat v širším kontextu hlavní výsledky autorova výzkumu v oblasti pseudotelepatických her. Výzkum byl veden třemi základními směry. Práce zkoumá důležité vlastnosti některých pseudotelepatických her, studuje vliv různých typů chyb vyskytujících se při hraní těch...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fialík, Ivan (Dissertant)
Other Authors: Gruska, Jozef, 1933- (Thesis advisor)
Format: Thesis Manuscript
Language:English
Published: 2011
Subjects:
Online Access:http://is.muni.cz/th/60488/fi_d/
Cover Image
LEADER 04868ctm a22007697a 4500
001 MUB01000681700
003 CZ BrMU
005 20111130153644.0
008 110622s2011 xr ||||| |||||||||||eng d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2019-12-20 
035 |a (ISMU-VSKP)126624 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD018 
072 7 |a 004.9  |x Speciální počítačové metody. Počítačová grafika  |2 Konspekt  |9 23 
080 |a 004.91  |2 MRF 
080 |a 003.26  |2 MRF 
080 |a 519.83  |2 MRF 
080 |a 004.9  |2 MRF 
100 1 |a Fialík, Ivan  |% UČO 60488  |4 dis 
242 1 0 |a Pseudo-Telepathy Games  |y eng 
245 1 0 |a Pseudo-Telepathy Games  |h [rukopis] /  |c Ivan Fialík 
260 |c 2011 
300 |a v, 121 l. 
500 |a Vedoucí práce: Jozef Gruska 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Fakulta informatiky, 2011 
520 2 |a Cílem této disertační práce je prezentovat v širším kontextu hlavní výsledky autorova výzkumu v oblasti pseudotelepatických her. Výzkum byl veden třemi základními směry. Práce zkoumá důležité vlastnosti některých pseudotelepatických her, studuje vliv různých typů chyb vyskytujících se při hraní těchto her a zabývá se možnostmi jejich kryptografického uplatnění. Po několika úvodních kapitolách je pozornost zaměřena na nejmladšího člena rodiny pseudotelepatických her, párovací hru. Jsou popsány klasické vítězné strategie pro vstupy velikostí 4 a 6 a je ukázáno, že pro vstupy větší velikosti klasická vítězná strategie neexistuje. Rovněž je odvozena spodní mez úspěšnosti klasických hráčů pro vstupy větší velikosti. Vliv nepřesností vyskytnuvších se během experimentální implementace kvantové vítězné strategie na úspěch kvantových hráčů je zkoumán pro tzv. magic square game a Merminovu-GHZ hru.  |% cze 
520 2 9 |a This thesis is intended to present, in a broader context, the main results of the author’s research in the area of pseudo-telepathy games. The following three main research directions may be distinguished. The thesis investigates important properties of several pseudo-telepathy games, studies the problem of playing pseudo-telepathy games in imperfect conditions and explores possible cryptographic applications of these games. After several introductory chapters we aim at the youngest member of the family of pseudo-telepathy games, the matching game. We describe classical winning strategies for inputs of sizes 4 and 6 and show that there is no classical winning strategy for inputs of greater size. Also, we derive a lower bound on the success of classical strategies for inputs of greater size. The impact of imperfections occurring during an experimental implementation of a quantum winning strategy on the success of quantum players is studied for the magic square game and the Mermin-GHZ  |9 eng 
650 0 7 |a kryptografie  |7 ph127774  |2 czenas 
650 0 7 |a teorie her  |7 ph126557  |2 czenas 
650 0 7 |a zpracování informací  |7 ph210122  |2 czenas 
650 0 9 |a cryptography  |2 eczenas 
650 0 9 |a game theory  |2 eczenas 
650 0 9 |a information processing  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
658 |a Informatika (čtyřleté)  |b Informatika  |c FI D-IN4 IN (IN)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Gruska, Jozef,  |d 1933-  |7 ola2007365192  |% UČO 3026  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Fakulta informatiky  |7 kn20010709274  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/60488/fi_d/ 
CAT |c 20110622  |l MUB01  |h 0423 
CAT |a KOZOVA  |b 02  |c 20111130  |l MUB01  |h 1536 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0149 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20120403  |l MUB01  |h 1419 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20120417  |l MUB01  |h 0739 
CAT |c 20120610  |l MUB01  |h 2027 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20120626  |l MUB01  |h 0801 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130304  |l MUB01  |h 1245 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130530  |l MUB01  |h 0738 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130605  |l MUB01  |h 0736 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20150811  |l MUB01  |h 1138 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20150831  |l MUB01  |h 1541 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1447 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1408 
CAT |a VACOVAX  |b 02  |c 20151009  |l MUB01  |h 0956 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151226  |l MUB01  |h 0200 
CAT |a CERVINKOVX  |b 02  |c 20170807  |l MUB01  |h 2047 
CAT |c 20191220  |l MUB01  |h 1302 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0954 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1943 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1206 
M53 0 |a Quantum information processing 
M53 0 |a pseudo-telepathy games 
M53 0 |a matchíng game 
M53 0 |a quantum winning strategies 
M53 0 |a imperfections 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2019-12-20 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 FI  |a Fakulta informatiky  |3 Dip. práce 2011  |5 42005D2607  |8 20111130  |f 72  |f Týdenní  |r 20111130 
AVA |a INF50  |b FI  |d Dip. práce 2011  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 1