Terénní výuka v okolí města Žďár nad Sázavou

Tato bakalářská práce je zaměřena na terénní výuku geografie na středních školách. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá problematikou terénní výuky, vymezením a charakteristikou modelového území pro terénní výuku. V praktické části jsou navrhnuta dvě terénní cvičení. První teré...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Hromková, Lenka (Autor práce)
Další autoři: Herber, Vladimír, 1952- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2010
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/270212/prif_b/
Obálka
Popis
Shrnutí:Tato bakalářská práce je zaměřena na terénní výuku geografie na středních školách. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá problematikou terénní výuky, vymezením a charakteristikou modelového území pro terénní výuku. V praktické části jsou navrhnuta dvě terénní cvičení. První terénní cvičení je zaměřeno na přírodní složky krajiny a je situováno do okolí Babínského a Matějovského rybníka, druhé terénní cvičení se zabývá humánní geografií a je zasazeno do města Žďár nad Sázavou. Výstupem práce jsou vytvořené pracovní listy, metodický návod pro učitele a vzorová řešení pracovních listů pro obě terénní cvičení
This Bachelor thesis is focused on geography fieldwork at grammar schools. The work is divided into two parts. The theoretical part is concerned with the questions of fieldwork, delimitation and characterization of model territory for the fieldwork. In a practical part are suggested two field exercises. First of them is focused on natural components of a landscape and it is situated in surroundings of a Babín and Matějovský ponds, the second of them is concerned with human geography and it is situated to the town Žďár nad Sázavou. The outcome of the work is creation of worksheets, methodical instruction for teachers and exemplary solutions of worksheets for both of field exercises
Popis jednotky:Vedoucí práce: Vladimír Herber
Fyzický popis:56 l., [11] l. příl. : il.