Percepce matematických pojmů a výsledků
Hlavním cílem této práce bylo prozkoumání souvislostí mezi psychologickou typologií studentů a vztahem studentů k matematice. Použit byl osobnostní test MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) pro vytvoření psychologického profilu studentů. Šetření proběhlo na studentech informatiky, speciálně v předměte...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2009
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/211444/prif_b/ |
Shrnutí: | Hlavním cílem této práce bylo prozkoumání souvislostí mezi psychologickou typologií studentů a vztahem studentů k matematice. Použit byl osobnostní test MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) pro vytvoření psychologického profilu studentů. Šetření proběhlo na studentech informatiky, speciálně v předmětech s kódy: MB101, MB102, MB104. Výsledky byly statisticky vyhodnoceny. Main topic of this work was to analyse connections between typology of students and their relation to mathematics. For creation of psychological profile was used MBTI test (Myers-Briggs Type Indicator). Subjects of research were students of informatics, especially in courses with codes: MB101, MB102, MB104. Results were statistically evaluated. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Jan Slovák |
Fyzický popis: | 64 l. |