Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Janík, Tomáš, 1977- (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Čeština
Vydáno: Brno : Paido, 2009
Vydání:1. vyd.
Edice:Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; sv. 15
Témata:
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.

Filozofická fakulta

Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Měsíční SKLAD
Filozofická fakulta sklad 1-15951 2571900939

Pedagogická fakulta

Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční
Pedagogická fakulta ÚK - 1. podlaží 305JANÍ 3201062470
Dostupné
Prezenční
Pedagogická fakulta ÚK - 1. podlaží 305JANÍ 3201062469
Dostupné
Měsíční
Pedagogická fakulta ÚK - 1. podlaží 305JANÍ 3201068153
Měsíční
do 2024-04-22
Pedagogická fakulta ÚK - 1. podlaží 305JANÍ 3201068155
Dlouhodobá
do 2026-01-02
Pedagogická fakulta ÚK - depozitář I-12197 3201063611