Vliv metakognitivních strategií na rozvoj dovedností žáků autoregulovat své učení při osvojování zeměpisného učiva

Předkládaná disertační práce se v obecné rovině zabývá problematikou autoregulace a možnostmi jejího rozvoje. V teoretické rovině jsou objasňovány základní přístupy a modely autoregulace a upřesňováno pojetí a definice metakognice jako dílčí složky procesu autoregulace. V empirické části byla navrhn...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Další autoři: Mísařová, Darina (Editor), Chalupa, Petr, 1945- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2009.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/40917/pedf_d/
Obálka
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Prezenční SKLAD
Pedagogická fakulta ÚK - depozitář VP-289 3201059851