Školní vzdělávací plán zeměpisu na gymnáziu (vyšší stupeň)
Tato diplomová práce se zabývá rámcovým vzdělávacím programem pro gymnázia a především postavením geografie v něm. Součástí je také srovnání tohoto dokumentu s Americkými geografickými standardy z pohledu geografie. Stěžejní část práce tvoří dva návrhy učebních osnov do školního vzdělávacího program...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2008.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/106233/prif_m/ |
LEADER | 05398ctm a22010217a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01000554244 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20200724114719.0 | ||
008 | 080628s2008 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2017-06-28 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)135516 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD004 | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
072 | 7 | |a 91 |x Geografie jako věda. Výzkum. Cestování |2 Konspekt |9 7 | |
080 | |a 91 |2 MRF | ||
080 | |a 371.214 |2 MRF | ||
080 | |a 371.214.112 |2 MRF | ||
080 | |a 373.54 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (043)378.2 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Bustová, Milena |7 ola20201080842 |% UČO 106233 |4 dis | |
242 | 1 | 0 | |a Geographical curriculum for secondary school |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Školní vzdělávací plán zeměpisu na gymnáziu (vyšší stupeň) |h [rukopis] / |c Milena Bustová. |
260 | |c 2008. | ||
300 | |a 108 l. | ||
500 | |a Vedoucí práce: Alois Hynek. | ||
502 | |a Diplomová práce (Mgr.)--Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta, 2008. | ||
520 | 2 | |a Tato diplomová práce se zabývá rámcovým vzdělávacím programem pro gymnázia a především postavením geografie v něm. Součástí je také srovnání tohoto dokumentu s Americkými geografickými standardy z pohledu geografie. Stěžejní část práce tvoří dva návrhy učebních osnov do školního vzdělávacího programu pro výuku geografie. První je tradiční aplikací rámcového programu na školní úroveň, druhý představuje skloubení několika geografických kurikul, a to i zahraničních. Na tyto návrhy navazuje soubor příprav pro geografické vzdělávání. Poslední část tvoří zhodnocení rámcového vzdělávacího programu a mých návrhů. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a This thesis is engaged in framework education programme for grammar schools and mainly in position of geography in this programme. One part is also dedicated to confrontation of this document with American geographical standards from the view of geography. Fundamental part of the thesis is created by two proposals of curriculum for school education programme for purpose of geography teaching. First of them is traditional administration of framework education programme for high school level, while the second one represents unification of several geographical curriculum including foreign ones. These proposals are followed with a set of preparations for geographical education. The last part is created by evaluation framework education programme and of my proposal. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a didaktika |7 ph114316 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a gymnázia |7 ph114644 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a učební osnovy |7 ph124882 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vzdělávací programy |7 ph127309 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a zeměpis |7 ph116771 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a educational programs |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a geography (school subject) |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a high schools |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a subject programmes |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a subjekt programmes |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teaching |2 eczenas |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
651 | 9 | |a Czechia |2 eczenas | |
655 | 7 | |a diplomové práce |7 fd132022 |2 czenas | |
655 | 9 | |a master's theses |2 eczenas | |
658 | |a Matematika |b Učitelství geografie a kartografie pro střední školy |c PřF N-MA UM, UZ (UZ) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Hynek, Alois, |d 1940- |7 ola2003200935 |% UČO 166 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Geografický ústav |7 ko2005276089 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/106233/prif_m/ |
CAT | |c 20080628 |l MUB01 |h 0451 | ||
CAT | |a DRIMLOVA |b 02 |c 20080702 |l MUB01 |h 1320 | ||
CAT | |a ANTHOVA |b 02 |c 20080704 |l MUB01 |h 1015 | ||
CAT | |a ANTHOVA |b 02 |c 20080704 |l MUB01 |h 1047 | ||
CAT | |c 20081009 |l MUB01 |h 1440 | ||
CAT | |c 20081009 |l MUB01 |h 1535 | ||
CAT | |a ANTHOVA |b 02 |c 20081113 |l MUB01 |h 1047 | ||
CAT | |c 20090521 |l MUB01 |h 0907 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 02 |c 20091102 |l MUB01 |h 0648 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 02 |c 20091103 |l MUB01 |h 0150 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 0214 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 1856 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20091219 |l MUB01 |h 0757 | ||
CAT | |c 20100428 |l MUB01 |h 1010 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100501 |l MUB01 |h 1156 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100929 |l MUB01 |h 0331 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 1913 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 2321 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20110804 |l MUB01 |h 1543 | ||
CAT | |a batch |b 00 |c 20120324 |l MUB01 |h 0115 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20130303 |l MUB01 |h 1013 | ||
CAT | |c 20140127 |l MUB01 |h 1846 | ||
CAT | |c 20150703 |l MUB01 |h 1047 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1442 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1403 | ||
CAT | |a VACOVAX |b 02 |c 20151016 |l MUB01 |h 1129 | ||
CAT | |a PTICHAX |b 02 |c 20151016 |l MUB01 |h 2212 | ||
CAT | |c 20151210 |l MUB01 |h 1507 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151210 |l MUB01 |h 1738 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151225 |l MUB01 |h 2336 | ||
CAT | |c 20170628 |l MUB01 |h 1109 | ||
CAT | |a VACOVAX |b 02 |c 20200724 |l MUB01 |h 1147 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 0933 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1921 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1138 | ||
GEO | |a 12/11/2008 |b ODESLANO 20/05/2009 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2017-06-28 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PRIF |a Přírodovědecká fakulta |2 PRFSK |b ÚK sklad |3 K-8515 |5 3145342540 |8 20080702 |f 71 |f Prezenční SKLAD |q 20180419 |r 20080702 |s dar |
AVA | |a SCI50 |b PRIF |c ÚK sklad |d K-8515 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j PRFSK |