Vytvoření projektu "Práce sociálního pracovníka pro základní školu s nízkým počtem žáků" propojením práce školního metodika prevence, školního psychologa a výchovného poradce
Cílem práce bylo vypracovat teoretický projekt, ve kterém se zjišťuje, zda je možné zavést „novou pozici“ sociální pracovník na základní školy s nízkým počtem žáků. První část je věnována vysvětlení pojmů jako například základní škola, základní škola s nízkým počtem žáků, dále práce školních poradců...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2008.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/78787/fss_b/ |
LEADER | 09991ctm a22018377a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01000551629 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20110211082918.0 | ||
008 | 080611s2008 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2017-06-28 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)149409 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD031 | ||
072 | 7 | |a 364-1/-7 |x Druhy sociální pomoci a služeb |2 Konspekt |9 18 | |
080 | |a 373.3 |2 MRF | ||
080 | |a 364-43 |2 MRF | ||
080 | |a 371.121 |2 MRF | ||
080 | |a 159.9-055.1 |2 MRF | ||
080 | |a (043)378.22 |2 MRF | ||
080 | |a 364-1/-7 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Krčková, Eva |% UČO 78787 |* [absolvent FSS MU] |4 dis | |
242 | 1 | 0 | |a Formation project "Social worker job for primary school" with connecting school methodist prevention job, school psychologist and educational advisor |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Vytvoření projektu "Práce sociálního pracovníka pro základní školu s nízkým počtem žáků" propojením práce školního metodika prevence, školního psychologa a výchovného poradce |h [rukopis] / |c Eva Krčková. |
260 | |c 2008. | ||
300 | |a 56 l., [8] l. příl. : |b tab. | ||
500 | |a Vedoucí práce: Jana Čechová. | ||
502 | |a Bakalářská práce (Bc.)--Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, 2008. | ||
520 | 2 | |a Cílem práce bylo vypracovat teoretický projekt, ve kterém se zjišťuje, zda je možné zavést „novou pozici“ sociální pracovník na základní školy s nízkým počtem žáků. První část je věnována vysvětlení pojmů jako například základní škola, základní škola s nízkým počtem žáků, dále práce školních poradců, práce sociálního pracovníka a jejich vzájemného propojení podle legislativních možností. Následuje výčet praktických možností uplatnění sociálního pracovníka a jeho jednotlivých úkolů na specifikovaných školách. Ve druhé části je uveden popis metodiky. Byla použita kvalitativní metoda, kde nástrojem ke sběru dat byl zpola strukturovaný rozhovor. Rozhovor poskytli čtyři vedoucí pracovníci škol: 1x zástupkyně ředitele, 3x ředitel(ka). Ve třetí části této práce jsou interpretovány poznatky a osobní názory dotazovaných osob získané při rozhovorech. Závěr obsahuje nástin doporučení ředitelům základních škol o možnostech využití práce „sociálního pracovníka“ v jejich zařízeních. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The goal of the thesis was to make a theoretical project which wants to find out if it is possible to provide „ a new position“ of a social worker at primary school with low number of pupils. The first part talks about explaining the items such as primary school, primary school with low number of pupils, school advisors´ job, social worker´s job and their connecting according to legislative options and work matter. It is following by a review of practical possibilities of social worker´s assertment and his particular tasks at specific schools. The second part is about methodics description. There was applied a qualitative method where a mean of collecting dates was half-structural interview. The interviews were given by four leading school workers: an assistant director and three directors. The third part introduces knowledge and personal opinions of the intervied people. The conclusion contains an outline of recommendation to primary school directors about possibilities of using „social worker“ job at their schools. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a psychologové |7 ph124816 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a sociální pracovníci |7 ph125803 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchovní poradci |7 ph182929 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a základní školy |7 ph116795 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a educational counselors |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a elementary schools |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a psychologists |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a social workers |2 eczenas |
655 | 7 | |a bakalářské práce |7 fd132403 |2 czenas | |
658 | |a Sociální politika a sociální práce (kombinované) |b Sociální politika a sociální práce |c FSS B-SPK SPK kombin., PSK (SPK) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Čechová, Jana, |d 1980- |7 mub2011624212 |% UČO 42239 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Katedra sociální politiky a sociální práce |7 xx0031844 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/78787/fss_b/ |
CAT | |c 20080611 |l MUB01 |h 0450 | ||
CAT | |a FALTYSKOVA |b 02 |c 20080717 |l MUB01 |h 1301 | ||
CAT | |a FALTYSKOVA |b 02 |c 20080717 |l MUB01 |h 1547 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 02 |c 20090923 |l MUB01 |h 1617 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 02 |c 20091102 |l MUB01 |h 0646 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 02 |c 20091103 |l MUB01 |h 0148 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 0212 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 1854 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20091219 |l MUB01 |h 0755 | ||
CAT | |c 20100428 |l MUB01 |h 1009 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100501 |l MUB01 |h 1154 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100929 |l MUB01 |h 0329 | ||
CAT | |a KOZOVA |b 02 |c 20110211 |l MUB01 |h 0829 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 1911 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 2319 | ||
CAT | |a batch |b 00 |c 20120324 |l MUB01 |h 0114 | ||
CAT | |c 20120610 |l MUB01 |h 1924 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20130303 |l MUB01 |h 1008 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20131009 |l MUB01 |h 0750 | ||
CAT | |c 20140127 |l MUB01 |h 1845 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140206 |l MUB01 |h 0906 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140206 |l MUB01 |h 0915 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140206 |l MUB01 |h 0919 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140703 |l MUB01 |h 0910 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140703 |l MUB01 |h 0913 | ||
CAT | |c 20150703 |l MUB01 |h 1045 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150722 |l MUB01 |h 0728 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150722 |l MUB01 |h 0730 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150722 |l MUB01 |h 0734 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20150722 |l MUB01 |h 0738 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1441 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1401 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20151201 |l MUB01 |h 1620 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20151201 |l MUB01 |h 1626 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20151201 |l MUB01 |h 1629 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20151201 |l MUB01 |h 1632 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20151201 |l MUB01 |h 1635 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20151201 |l MUB01 |h 1639 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151225 |l MUB01 |h 2333 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160202 |l MUB01 |h 0807 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160202 |l MUB01 |h 0815 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160202 |l MUB01 |h 0820 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160202 |l MUB01 |h 0833 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160202 |l MUB01 |h 0837 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160202 |l MUB01 |h 0844 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160202 |l MUB01 |h 0911 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160202 |l MUB01 |h 0915 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160202 |l MUB01 |h 0919 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160202 |l MUB01 |h 0923 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160202 |l MUB01 |h 0927 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160202 |l MUB01 |h 0944 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160202 |l MUB01 |h 0953 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160504 |l MUB01 |h 0804 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160504 |l MUB01 |h 0807 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160504 |l MUB01 |h 0815 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160504 |l MUB01 |h 0838 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160504 |l MUB01 |h 1429 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160707 |l MUB01 |h 0847 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160707 |l MUB01 |h 0850 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20160707 |l MUB01 |h 0856 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0807 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0815 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0829 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0833 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0842 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0847 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0857 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0903 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0906 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0915 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0928 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0932 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0939 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0943 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 0947 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 1001 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 1425 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 1434 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 1448 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 1452 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170208 |l MUB01 |h 1456 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170209 |l MUB01 |h 0758 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170209 |l MUB01 |h 0811 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170209 |l MUB01 |h 0817 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170209 |l MUB01 |h 0831 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170209 |l MUB01 |h 0835 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170209 |l MUB01 |h 0838 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170209 |l MUB01 |h 0844 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170209 |l MUB01 |h 0847 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170209 |l MUB01 |h 0851 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170209 |l MUB01 |h 0856 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170209 |l MUB01 |h 0859 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170209 |l MUB01 |h 0907 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170209 |l MUB01 |h 0917 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170214 |l MUB01 |h 0751 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170214 |l MUB01 |h 0759 | ||
CAT | |c 20170628 |l MUB01 |h 1106 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170718 |l MUB01 |h 1229 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20170718 |l MUB01 |h 1239 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180822 |l MUB01 |h 0049 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180822 |l MUB01 |h 0053 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20181204 |l MUB01 |h 0919 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20181204 |l MUB01 |h 0926 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20181204 |l MUB01 |h 0930 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20181204 |l MUB01 |h 0945 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20181204 |l MUB01 |h 0956 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20181204 |l MUB01 |h 0959 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20181204 |l MUB01 |h 1009 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 0932 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1921 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1137 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2017-06-28 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 FSS |a Fakulta sociálních studií |2 SKFSS |b Sklad |3 08/69 BAK |5 4240748052 |7 El. verze dostupná z IS MU |8 20080717 |f 71 |f Prezenční SKLAD |q 20170714 |r 20080717 |s dar |
AVA | |a SOC50 |b FSS |c Sklad |d 08/69 BAK |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j SKFSS |