Jak využít literární text ve výuce cizích jazyků /
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | Kniha |
Jazyk: | Čeština Francouzština |
Vydáno: |
Brno :
Masarykova univerzita,
2007
|
Vydání: | 1. vydání |
Edice: | Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity ;
svazek č. 102 |
Témata: |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Filozofická fakulta
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Měsíční SKLAD |
Filozofická fakulta | sklad | 1-46855 | 2570713574 | ||
Dostupné Měsíční SKLAD |
Filozofická fakulta | sklad | 1-46855 | 2570804915 | ||
Dlouhodobá do 2030-12-31 |
Filozofická fakulta | volný výběr | 2570713553 | |||
Dostupné Měsíční |
Filozofická fakulta | volný výběr | 80-KYLO1-1 | 2570713554 | ||
Dostupné Měsíční |
Filozofická fakulta | volný výběr | 80-KYLO1-1 | 2570804916 |
Pedagogická fakulta
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Mimo UK |
Pedagogická fakulta | katedra francouzského jazyka a literatury | 3201053688 | |||
Dostupné Prezenční |
Pedagogická fakulta | ÚK - 1. podlaží | SPIS102 | 3201053356 | ||
Dostupné Prezenční |
Pedagogická fakulta | ÚK - 3. podlaží | 846KYLO | 3201053355 | ||
Dostupné Měsíční |
Pedagogická fakulta | ÚK - 3. podlaží | 846KYLO | 3201053357 | ||
Dostupné Měsíční |
Pedagogická fakulta | ÚK - 3. podlaží | 846KYLO | 3201053358 | ||
Dostupné Měsíční |
Pedagogická fakulta | ÚK - 3. podlaží | 846KYLO | 3201053359 | ||
Dostupné Měsíční |
Pedagogická fakulta | ÚK - 3. podlaží | 846KYLO | 3201053734 | ||
Dostupné Měsíční |
Pedagogická fakulta | ÚK - 3. podlaží | 846KYLO | 3201053735 | ||
Dostupné Měsíční |
Pedagogická fakulta | ÚK - 3. podlaží | 846KYLO | 3201053736 | ||
Dostupné Měsíční |
Pedagogická fakulta | ÚK - 3. podlaží | 846KYLO | 3201053737 | ||
Měsíční do 2024-05-17 |
Pedagogická fakulta | ÚK - 3. podlaží | 846KYLO | 3201053738 | ||
Měsíční do 2024-05-18 |
Pedagogická fakulta | ÚK - 3. podlaží | 846KYLO | 3201094605 |