Přeskočit na obsah
Váš názor
Váš účet
Odhlásit
Přihlášení
English
Informace o aktuálním provozu knihoven sledujte na jejich
stránkách
.
Vše
Název
Autor
Téma
ISBN/ISSN
Signatura
Čárový kód
Systémové číslo
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Pokročilé vyhledávání
Filtr e-prezenčka
Shaders for game programmers a...
Popis
Citace.com
×
Citace.com
Poslat emailem
Exportovat záznam
Exportovat do RefWorks
Exportovat do EndNoteWeb
Exportovat do EndNote
Exportovat do MARC
Exportovat do MARCXML
Exportovat do RDF
Exportovat do BibTeX
Exportovat do RIS
Do oblíbených
Shaders for game programmers and artists /
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor:
St-Laurent, Sebastien
(Autor)
Typ dokumentu:
Kniha
Jazyk:
Angličtina
Vydáno:
Boston :
Thomson Course Technology,
c2004.
Témata:
počítačové hry
trojrozměrná grafika
computer games
three-dimensional graphics
Přejít na ObalkyKnih.cz
Jednotky
Popis
MARC21
Popis
Fyzický popis:
xxiii, 483 s. : il. + 1 CD-ROM.
ISBN:
1-59200-092-4
Podobné jednotky
Programming Vertex and Pixel Shaders /
Autor: Engel, Wolfgang F.
Vydáno: (2004)
ShaderX4 : advanced rendering techniques /
Vydáno: (2006)
ShaderX5 : advanced rendering techniques /
Vydáno: (2007)
ShaderX3 : advanced rendering with DirectX and OpenGL /
Vydáno: (2005)
3D game engine architecture : engineering real-time applications with wild magic /
Autor: Eberly, David H.
Vydáno: (2005)
×
Načítá se...