Integrace postižených dětí na první stupeň základních škol a postoje učitelů prvního stupně k integraci
Rigorózní práce se zabývá problematikou integrace dětí s různými typy postižení na první stupeň základních škol. Analyzuje postoje učitelů k problematice integrace a jejich vlastní zkušenosti s integrováním postižených dětí. Srovnává výzkumy prováděné na základních školách v roce 2004 a na týchž ško...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2007.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/80007/pedf_r/ |
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis | Stav | Knihovna | Sbírka | Signatura | Poznámky | Čárový kód |
---|---|---|---|---|---|---|
Dostupné Prezenční SKLAD |
Pedagogická fakulta | ÚK - depozitář | VP-231 | 3201051763 |