Potenciál internetu pro rozvoj stylů učení studentů při výuce angličtiny na vysoké škole
Práce spojuje pohledy na danou tématiku v následujících oblastech: styly učení v obecné rovině i v oblasti učení se jazyku, styly učení v prostředí internetu a v elektronickém prostředí a styly učení se jazyku v těchto prostředích. Tento nadhled z perspektivy nad dílčí problematikou ji odlišuje od p...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2006.
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/55440/pedf_d/ |
LEADER | 08433ctm a22015737a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | MUB01000478366 | ||
003 | CZ BrMU | ||
005 | 20221115110221.0 | ||
008 | 061103s2006 xr ||||| |||||||||||cze d | ||
STA | |a POSLANO DO SKCR |b 2012-06-18 | ||
035 | |a (ISMU-VSKP)40841 | ||
040 | |a BOD114 |b cze |d BOD003 | ||
072 | 7 | |a 811.111 |x Angličtina |2 Konspekt |9 11 | |
080 | |a 811.111 |2 MRF | ||
080 | |a 37.016.026 |2 MRF | ||
080 | |a 81'24 |2 MRF | ||
080 | |a 371.3 |2 MRF | ||
080 | |a 371.3:004 |2 MRF | ||
080 | |a 37.018.43:004.738.5 |2 MRF | ||
080 | |a (043.3) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Fišerová, Lenka, |d 1964- |7 mzk2011619583 |% UČO 55440 |4 dis | |
242 | 1 | 4 | |a The potential of internet for development of learning styles of students in English lessons at a university |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Potenciál internetu pro rozvoj stylů učení studentů při výuce angličtiny na vysoké škole |h [rukopis] / |c Lenka Bucherová. |
260 | |c 2006. | ||
300 | |a 157 l. | ||
500 | |a Vedoucí práce: Vlastimil Švec. | ||
502 | |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2006. | ||
520 | 2 | |a Práce spojuje pohledy na danou tématiku v následujících oblastech: styly učení v obecné rovině i v oblasti učení se jazyku, styly učení v prostředí internetu a v elektronickém prostředí a styly učení se jazyku v těchto prostředích. Tento nadhled z perspektivy nad dílčí problematikou ji odlišuje od prací, které se často pohybují pouze v jedné z nich. Teoretická část práce se zaměřuje na výzkum a jeho výsledky ve všech výše uvedených oblastech, který je komplikován nejednotným vymezením pojmů styl učení a kognitivní styl. Z různých obecných modelů stylů učení poskytuje poměrně plastický a relevantní pohled na učení vysokoškoláků a na faktory důležité pro rozvoj celoživotního učení model J. D. Vermunta využívající výzkumný nástroj Inventory of Learning Styles (ILS). Práce tohoto výzkumníka popisují vývoj stylů učení u univerzitních studentů, které se mění v nižších ročnících vysokoškolského studia. Jejich změny také souvisí se změnou učebního kontextu a prostředí. V oblasti anglič. |% cze | |
520 | 2 | 9 | |a The doctoral thesis unites three views on the studied problems from the following perspectives: learning styles in general, learning styles of English learners and learning styles in the internet learning environment. This bird eye view distinguishes this thesis from those concentrating just on individual levels of the three above mentioned problems. Theoretically oriented part of the thesis focuses on the research and its findings in the above mentioned fields concerning learning styles. The terms learning styles and cognitive styles have not been defined unambiguously up to now. Among various learning styles models the Vermunt s model provides relevant and detailed view on learning in higher education with the respect to life-long education. Vermunt has developed a research tool called Inventory of Learning Styles (ILS). Changes of learning styles of university students can occur either in different learning contexts and environments or during first semesters at universities. |9 eng |
650 | 0 | 7 | |a angličtina |7 ph114056 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a jazyková výuka |7 ph162894 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a počítačem podporovaná výuka |7 ph138155 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a předmětová didaktika |7 ph162893 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a virtuální vzdělávání |7 ph118443 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a computer-aided learning |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a English language |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a language teaching and learning |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teaching school subjects |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a virtual education |2 eczenas |
655 | 7 | |a disertace |7 fd132024 |2 czenas | |
655 | 9 | |a dissertations |2 eczenas | |
658 | |a Pedagogika |b Pedagogika |c PedF D-PD PEDA (PEDA) |2 CZ-BrMU | ||
700 | 1 | |a Švec, Vlastimil, |d 1947- |7 jk01131882 |% UČO 190 |4 ths | |
710 | 2 | |a Masarykova univerzita. |b Katedra pedagogiky |7 kn20010709040 |4 dgg | |
856 | 4 | 1 | |u http://is.muni.cz/th/55440/pedf_d/ |
CAT | |c 20061103 |l MUB01 |h 0353 | ||
CAT | |a SRAMKOVA |b 02 |c 20061110 |l MUB01 |h 1119 | ||
CAT | |a SZABOVA |b 02 |c 20061110 |l MUB01 |h 1248 | ||
CAT | |c 20070427 |l MUB01 |h 2159 | ||
CAT | |c 20071001 |l MUB01 |h 0101 | ||
CAT | |c 20071003 |l MUB01 |h 2202 | ||
CAT | |c 20080429 |l MUB01 |h 1812 | ||
CAT | |c 20080429 |l MUB01 |h 1827 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 02 |c 20090923 |l MUB01 |h 1528 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 0134 | ||
CAT | |c 20091203 |l MUB01 |h 1816 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20100427 |l MUB01 |h 1312 | ||
CAT | |c 20100428 |l MUB01 |h 0953 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100501 |l MUB01 |h 1112 | ||
CAT | |a BATCH-UPD |b 00 |c 20100929 |l MUB01 |h 0312 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 1855 | ||
CAT | |c 20110627 |l MUB01 |h 2305 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20111027 |l MUB01 |h 1203 | ||
CAT | |a batch |b 00 |c 20120324 |l MUB01 |h 0053 | ||
CAT | |c 20120618 |l MUB01 |h 1050 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20130303 |l MUB01 |h 0811 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130521 |l MUB01 |h 1615 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130521 |l MUB01 |h 1626 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130730 |l MUB01 |h 1356 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20130814 |l MUB01 |h 1452 | ||
CAT | |c 20140127 |l MUB01 |h 1824 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140408 |l MUB01 |h 1426 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140408 |l MUB01 |h 1433 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140408 |l MUB01 |h 1439 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140507 |l MUB01 |h 0814 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140507 |l MUB01 |h 0817 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140507 |l MUB01 |h 0825 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140507 |l MUB01 |h 0830 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140605 |l MUB01 |h 0923 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140605 |l MUB01 |h 0926 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20140605 |l MUB01 |h 0929 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0818 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0829 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0832 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0836 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0843 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0850 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0906 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 0910 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141002 |l MUB01 |h 1034 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141008 |l MUB01 |h 0737 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141008 |l MUB01 |h 0740 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141008 |l MUB01 |h 0752 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141008 |l MUB01 |h 0851 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20141008 |l MUB01 |h 0859 | ||
CAT | |a PTICHAX |b 02 |c 20150630 |l MUB01 |h 2041 | ||
CAT | |c 20150703 |l MUB01 |h 0959 | ||
CAT | |c 20150901 |l MUB01 |h 1432 | ||
CAT | |c 20150921 |l MUB01 |h 1353 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20151225 |l MUB01 |h 2207 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20180323 |l MUB01 |h 1241 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180822 |l MUB01 |h 1646 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20180822 |l MUB01 |h 1649 | ||
CAT | |a NEMCOVAX |b 02 |c 20181024 |l MUB01 |h 1638 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190126 |l MUB01 |h 0043 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190126 |l MUB01 |h 0052 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190126 |l MUB01 |h 0057 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20190126 |l MUB01 |h 0136 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200915 |l MUB01 |h 2222 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200915 |l MUB01 |h 2259 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20200916 |l MUB01 |h 0041 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 0919 | ||
CAT | |c 20210614 |l MUB01 |h 1908 | ||
CAT | |a BATCH |b 00 |c 20210724 |l MUB01 |h 1117 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210819 |l MUB01 |h 0738 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210819 |l MUB01 |h 0743 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210819 |l MUB01 |h 0749 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20210819 |l MUB01 |h 0755 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20211024 |l MUB01 |h 2312 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20211024 |l MUB01 |h 2320 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20221113 |l MUB01 |h 1546 | ||
CAT | |a HANAV |b 02 |c 20221115 |l MUB01 |h 1102 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230206 |l MUB01 |h 2333 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230207 |l MUB01 |h 0026 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230622 |l MUB01 |h 0148 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20230622 |l MUB01 |h 0154 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240611 |l MUB01 |h 2155 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240611 |l MUB01 |h 2158 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240626 |l MUB01 |h 0929 | ||
CAT | |a POSPEL |b 02 |c 20240626 |l MUB01 |h 1010 | ||
LOW | |a POSLANO DO SKCR |b 2012-06-18 | ||
994 | - | 1 | |l MUB01 |l MUB01 |m VYSPR |1 PEDF |a Pedagogická fakulta |2 KDEP |b ÚK - depozitář |3 VP-204 |5 3201048246 |8 20061110 |f 71 |f Prezenční SKLAD |r 20061110 |
AVA | |a PED50 |b PEDF |c ÚK - depozitář |d VP-204 |e available |t K dispozici |f 1 |g 0 |h N |i 0 |j KDEP |