Potenciál internetu pro rozvoj stylů učení studentů při výuce angličtiny na vysoké škole

Práce spojuje pohledy na danou tématiku v následujících oblastech: styly učení v obecné rovině i v oblasti učení se jazyku, styly učení v prostředí internetu a v elektronickém prostředí a styly učení se jazyku v těchto prostředích. Tento nadhled z perspektivy nad dílčí problematikou ji odlišuje od p...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Fišerová, Lenka, 1964- (Autor práce)
Další autoři: Švec, Vlastimil, 1947- (Vedoucí práce)
Typ dokumentu: VŠ práce nebo rukopis
Jazyk:Čeština
Vydáno: 2006.
Témata:
On-line přístup:http://is.muni.cz/th/55440/pedf_d/
Obálka
LEADER 08433ctm a22015737a 4500
001 MUB01000478366
003 CZ BrMU
005 20221115110221.0
008 061103s2006 xr ||||| |||||||||||cze d
STA |a POSLANO DO SKCR  |b 2012-06-18 
035 |a (ISMU-VSKP)40841 
040 |a BOD114  |b cze  |d BOD003 
072 7 |a 811.111  |x Angličtina  |2 Konspekt  |9 11 
080 |a 811.111  |2 MRF 
080 |a 37.016.026  |2 MRF 
080 |a 81'24  |2 MRF 
080 |a 371.3  |2 MRF 
080 |a 371.3:004  |2 MRF 
080 |a 37.018.43:004.738.5  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
100 1 |a Fišerová, Lenka,  |d 1964-  |7 mzk2011619583  |% UČO 55440  |4 dis 
242 1 4 |a The potential of internet for development of learning styles of students in English lessons at a university  |y eng 
245 1 0 |a Potenciál internetu pro rozvoj stylů učení studentů při výuce angličtiny na vysoké škole  |h [rukopis] /  |c Lenka Bucherová. 
260 |c 2006. 
300 |a 157 l. 
500 |a Vedoucí práce: Vlastimil Švec. 
502 |a Dizertace (Ph.D.)--Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2006. 
520 2 |a Práce spojuje pohledy na danou tématiku v následujících oblastech: styly učení v obecné rovině i v oblasti učení se jazyku, styly učení v prostředí internetu a v elektronickém prostředí a styly učení se jazyku v těchto prostředích. Tento nadhled z perspektivy nad dílčí problematikou ji odlišuje od prací, které se často pohybují pouze v jedné z nich. Teoretická část práce se zaměřuje na výzkum a jeho výsledky ve všech výše uvedených oblastech, který je komplikován nejednotným vymezením pojmů styl učení a kognitivní styl. Z různých obecných modelů stylů učení poskytuje poměrně plastický a relevantní pohled na učení vysokoškoláků a na faktory důležité pro rozvoj celoživotního učení model J. D. Vermunta využívající výzkumný nástroj Inventory of Learning Styles (ILS). Práce tohoto výzkumníka popisují vývoj stylů učení u univerzitních studentů, které se mění v nižších ročnících vysokoškolského studia. Jejich změny také souvisí se změnou učebního kontextu a prostředí. V oblasti anglič.  |% cze 
520 2 9 |a The doctoral thesis unites three views on the studied problems from the following perspectives: learning styles in general, learning styles of English learners and learning styles in the internet learning environment. This bird eye view distinguishes this thesis from those concentrating just on individual levels of the three above mentioned problems. Theoretically oriented part of the thesis focuses on the research and its findings in the above mentioned fields concerning learning styles. The terms learning styles and cognitive styles have not been defined unambiguously up to now. Among various learning styles models the Vermunt s model provides relevant and detailed view on learning in higher education with the respect to life-long education. Vermunt has developed a research tool called Inventory of Learning Styles (ILS). Changes of learning styles of university students can occur either in different learning contexts and environments or during first semesters at universities.  |9 eng 
650 0 7 |a angličtina  |7 ph114056  |2 czenas 
650 0 7 |a jazyková výuka  |7 ph162894  |2 czenas 
650 0 7 |a počítačem podporovaná výuka  |7 ph138155  |2 czenas 
650 0 7 |a předmětová didaktika  |7 ph162893  |2 czenas 
650 0 7 |a virtuální vzdělávání  |7 ph118443  |2 czenas 
650 0 9 |a computer-aided learning  |2 eczenas 
650 0 9 |a English language  |2 eczenas 
650 0 9 |a language teaching and learning  |2 eczenas 
650 0 9 |a teaching school subjects  |2 eczenas 
650 0 9 |a virtual education  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
658 |a Pedagogika  |b Pedagogika  |c PedF D-PD PEDA (PEDA)  |2 CZ-BrMU 
700 1 |a Švec, Vlastimil,  |d 1947-  |7 jk01131882  |% UČO 190  |4 ths 
710 2 |a Masarykova univerzita.  |b Katedra pedagogiky  |7 kn20010709040  |4 dgg 
856 4 1 |u http://is.muni.cz/th/55440/pedf_d/ 
CAT |c 20061103  |l MUB01  |h 0353 
CAT |a SRAMKOVA  |b 02  |c 20061110  |l MUB01  |h 1119 
CAT |a SZABOVA  |b 02  |c 20061110  |l MUB01  |h 1248 
CAT |c 20070427  |l MUB01  |h 2159 
CAT |c 20071001  |l MUB01  |h 0101 
CAT |c 20071003  |l MUB01  |h 2202 
CAT |c 20080429  |l MUB01  |h 1812 
CAT |c 20080429  |l MUB01  |h 1827 
CAT |a BATCH-UPD  |b 02  |c 20090923  |l MUB01  |h 1528 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 0134 
CAT |c 20091203  |l MUB01  |h 1816 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20100427  |l MUB01  |h 1312 
CAT |c 20100428  |l MUB01  |h 0953 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100501  |l MUB01  |h 1112 
CAT |a BATCH-UPD  |b 00  |c 20100929  |l MUB01  |h 0312 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 1855 
CAT |c 20110627  |l MUB01  |h 2305 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20111027  |l MUB01  |h 1203 
CAT |a batch  |b 00  |c 20120324  |l MUB01  |h 0053 
CAT |c 20120618  |l MUB01  |h 1050 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20130303  |l MUB01  |h 0811 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130521  |l MUB01  |h 1615 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130521  |l MUB01  |h 1626 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130730  |l MUB01  |h 1356 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20130814  |l MUB01  |h 1452 
CAT |c 20140127  |l MUB01  |h 1824 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140408  |l MUB01  |h 1426 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140408  |l MUB01  |h 1433 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140408  |l MUB01  |h 1439 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140507  |l MUB01  |h 0814 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140507  |l MUB01  |h 0817 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140507  |l MUB01  |h 0825 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140507  |l MUB01  |h 0830 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140605  |l MUB01  |h 0923 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140605  |l MUB01  |h 0926 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20140605  |l MUB01  |h 0929 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0818 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0829 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0832 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0836 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0843 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0850 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0906 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 0910 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141002  |l MUB01  |h 1034 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 0737 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 0740 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 0752 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 0851 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20141008  |l MUB01  |h 0859 
CAT |a PTICHAX  |b 02  |c 20150630  |l MUB01  |h 2041 
CAT |c 20150703  |l MUB01  |h 0959 
CAT |c 20150901  |l MUB01  |h 1432 
CAT |c 20150921  |l MUB01  |h 1353 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20151225  |l MUB01  |h 2207 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20180323  |l MUB01  |h 1241 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180822  |l MUB01  |h 1646 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20180822  |l MUB01  |h 1649 
CAT |a NEMCOVAX  |b 02  |c 20181024  |l MUB01  |h 1638 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190126  |l MUB01  |h 0043 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190126  |l MUB01  |h 0052 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190126  |l MUB01  |h 0057 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20190126  |l MUB01  |h 0136 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200915  |l MUB01  |h 2222 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200915  |l MUB01  |h 2259 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20200916  |l MUB01  |h 0041 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 0919 
CAT |c 20210614  |l MUB01  |h 1908 
CAT |a BATCH  |b 00  |c 20210724  |l MUB01  |h 1117 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210819  |l MUB01  |h 0738 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210819  |l MUB01  |h 0743 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210819  |l MUB01  |h 0749 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20210819  |l MUB01  |h 0755 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20211024  |l MUB01  |h 2312 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20211024  |l MUB01  |h 2320 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20221113  |l MUB01  |h 1546 
CAT |a HANAV  |b 02  |c 20221115  |l MUB01  |h 1102 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230206  |l MUB01  |h 2333 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230207  |l MUB01  |h 0026 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230622  |l MUB01  |h 0148 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20230622  |l MUB01  |h 0154 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240611  |l MUB01  |h 2155 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240611  |l MUB01  |h 2158 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240626  |l MUB01  |h 0929 
CAT |a POSPEL  |b 02  |c 20240626  |l MUB01  |h 1010 
LOW |a POSLANO DO SKCR  |b 2012-06-18 
994 - 1 |l MUB01  |l MUB01  |m VYSPR  |1 PEDF  |a Pedagogická fakulta  |2 KDEP  |b ÚK - depozitář  |3 VP-204  |5 3201048246  |8 20061110  |f 71  |f Prezenční SKLAD  |r 20061110 
AVA |a PED50  |b PEDF  |c ÚK - depozitář  |d VP-204  |e available  |t K dispozici  |f 1  |g 0  |h N  |i 0  |j KDEP