Raná péče a integrace zrakově postižených dětí /
Tato práce se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání zrakově postižených dětí. Pod pojmem raná péče se rozumí komplex služeb poskytovaných rodinám se zrakově postiženým dítětem nejvýše do 4 let věku dítěte, pokud má však dítě kombinovanou vadu, je tato péče poskytována do 7 let věku dítěte. Integ...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | |
Typ dokumentu: | VŠ práce nebo rukopis |
Jazyk: | Čeština |
Vydáno: |
2006
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://is.muni.cz/th/101079/lf_b/ |
Shrnutí: | Tato práce se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání zrakově postižených dětí. Pod pojmem raná péče se rozumí komplex služeb poskytovaných rodinám se zrakově postiženým dítětem nejvýše do 4 let věku dítěte, pokud má však dítě kombinovanou vadu, je tato péče poskytována do 7 let věku dítěte. Integrace je společné vzdělávání dětí postižených a zdravých. Je to téma velmi diskutované, má mnoho zastánců i odpůrců. Každé zrakově postižené dítě je však jiné, proto přístup k integraci je vždy individuální. This work with behind-go problems upbringing and education visual handicapped children. The term precious care is complex services provided families with visual handicapped child most highly to four years of age child, if it has combined handicap, is this care administration to seven years of age child. Integration is common education handicapped and healthy children. This topic is very discussed; it has many advocate and opponent. Every visual handicapped child is though different, so access to integration is always individual. |
---|---|
Popis jednotky: | Vedoucí práce: Tomáš Jurečka |
Fyzický popis: | 63 l. : barev. obr. + oponentský posudek |