Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka : daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách /

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Rýdl, Karel, 1952- (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:Čeština
Vydáno: Praha : Agentura Strom, 1998
Vydání:Vydání první
Edice:Škola 21. Nové trendy ; sv. 4
Témata:
Pro rezervaci/výpůjčku fyzického dokumentu se přihlaste.
Popis Stav Knihovna Sbírka Signatura Poznámky Čárový kód
Dostupné
Měsíční
Pedagogická fakulta ÚK - 1. podlaží 304.03RÝDL 3201007289
Dostupné
Měsíční
Pedagogická fakulta ÚK - 1. podlaží 304.03RÝDL 3201007290
Dostupné
Měsíční
Pedagogická fakulta ÚK - 1. podlaží 304.03RÝDL 3201007904
Dostupné
Měsíční
Pedagogická fakulta ÚK - 1. podlaží 304.03RÝDL 3201007905
Dostupné
Měsíční
Pedagogická fakulta ÚK - 1. podlaží 304.03RÝDL 3201008410
Dostupné
Měsíční
Pedagogická fakulta ÚK - 1. podlaží 304.03RÝDL 3201008411
Dostupné
Prezenční
Pedagogická fakulta ÚK - 1. podlaží 304.03RÝDL 3201017302
Dostupné
Měsíční
Pedagogická fakulta ÚK - 1. podlaží 304.03RÝDL 3201096021